Friskförklarad!

Söndag 1 April 2012 blir en ängel utan vingar friskförklarad. Vet du hans namn?
Castor såklart!

I söndags blev Castor friskförklarad och när Chris kollat på honom via böjprov och när jag red så sa han att han var mer en godkänd. Så himla skönt! :D
Efter att ha promenerat med hnm i 6 veckor och ha satt igång honom visade det resultat och nu är vi på banan igen! OH YEAH!
Nu kan jag börja hoppa men såklart först markarbete så att han kommer igång. Är så himla glad! Nu blir det lite mera action här på bloggen oxå! :D

Hade även träning ingår för Traudi. Det gick bara bra. Vi tränade på att han "fuskar" lite med sina bakben och vill inte spåra riktigt efter. Så det tränade vi på.
Även lite gångarter och lösgjord het stog på schemat igår men vi startade lugnt igår i med att det var första gången på ett par månader sedan jag tränade för henne. Jag fick även ett överös av beröm och lika så med Castor ♥.
Så.. nu gör vi en come back jag och Castor och vi har även anmält oss till dressyr tävlingar i Maj. LC:1 blir det då ;).
Du tog mitt hjärta och har det i ett järngrepp! Jag släpper dig aldrig och jag kommer aldrig sluta älskar dig ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0