Hejhej!

Halloj:)).
Sitter och spelar på mobilen på G till Stockholm! Har varit på landet och haft kräftskiva med min bästa vän Agnes samt mammas kompisar!:). Det har varit super kul med massor av skratt dessutom grillade vi Marsmellows som var riktigt goda ;). Imorgon kommer jag åka till stallet och rida lille Snobbis! <3. Hanschen lärde mig en grymt bra övning som jag skulle vilja dela med mig av :). Castor blir jätte lösgjord av den och jag upplever det som att jag får i gång honom mer i med att han inte är motorn själv ;).

Börja med att ha värmt upp hästen;). Sedan nu kommer vi till övningen :).

Du kan börja i skritt och då styr du som snettigenom men när du kommit till inte direkt halvvägs men mindre en halva gör du en skänkelvikning ut mot spåret och så kör du på nästa och så :).

På bilden:
Det raka sträcket är skritt och små strecken är skänkelvikning :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0