Super soft dag!

Hejhej! Har haft och har fortfarande en väldigt lugn dag :). Det var super kul igår. Fick massor av fina presenter av Eve, Lisa, Annika, Matilda, och Tuva i stallet och så fick jag bland annat vita boots och andra grejjor som jag önskat mig av min familj :). Är super nöjd med min födelsedag men idag var jag jätte trött och skulle åkt till Castor på morgonen så jag var där vid 10, men mamma sjutsar ut mig istället kl. 5. Nu har jag tittat på 2 filmer och ska nu kolla på 17 Again med Zac Efron ;). 
 
Här har ni bootsen! As snygga ifrån hööks i gummi och vita till på köpet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filmen som jag ska se exakt.. nu ;)
 
/Snobbenochskrutten :)
 
PS! Glöm inte att ställa frågor och kommentera :), det svaras alltid på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0