Tävlingsdax..

Tävlingen börjar närma sig! På Lördag är det tävlingsdax och det börjar dra ihop sig! Snobben fick ju vila idag så imorgon kör vi på med antingen Marie träning eller så kommer mamma hjälpa mig lite och hon är super grym på att coacha mig och hjälpa mig i med att hon är med på träningarna för andra tränare så hon vet oxå vad jag ska träna på :). Jag är väldigt taggad till Lördag! Hoppas det kommer gå bra :). Det är ändå bara vår 2a tävling och jag går in där för att ha kul och går mest på känslan :). Han får vara hur seg som helst, men det ska kännas bra :). Men jag ska ge allt! :D. 
Här har ni lite bilder ifrån förra tävlingen! 
Föresten! Uppdateringen kommer bli bättre nu i veckan, men det är roligare att blogga när jag är med Snobben en att blogga om vad jag gör hela tiden för det blir inte lika intressant..
 
 
/Snobbenochskrutten!
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack! :) Ja jag redigerar bilderna för att få de ljusa. Det är lite svårt att förklara hur för jag använder lite olika program. Vad använder du för att redigera? :)

2012-08-19 @ 21:31:07
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0