Trött ponny som ger allt och trött ryttare!

Nu har vi kört på 6 dagar och det märks på Snobben som är väldigt trött så imorgon ska han få vila :). Idag gick han jätte fint! Tränade volter och galopp men det var väldigt många i ridhuset så det var lite trångt så jag skrittade ut med Agnes till banan och red igenom LB:1 programmet och han var väldigt seg men samtidigt pigg (?) men jag tog spöet ändå för att få fram han lite mer och då vart det lite mer fart och han gav allt, tillslut red vi alla ut i skogen och hade det mysigt :).

Nu sitter jag på bussen igen på väg till min plast pappas barn som jag ska sova över hos för att resten av familjen är på Bröllop! :). Imorgon ska jag nog inte göra någonting speciellt :). Men vi får väll se.

/Snobbenochskrutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0