Upp och ner vecka

Hejsan! :)
Det har varit en väldigt upp och ner vecka denna Måndag-Fredag. Ena dagen har Snobbis varit super fin och andra dan inte så bra :). Men så ÖR det ibland! Det som är väldigt kul är att det var vääldigt länge sen jag klankade ner på allt i våra ridpass utan jag är oftast nöjd med det mesta och det är ju bra :). Även fast Castor inte är den här gångarts ponnyn med flygande ökad trav så att frambenen går ända till haken eller har nerv så man bara behöver peta till han lite med skänken så är han den perfektaste ponnyn jag någonsin haft! Och han är bara min! Jag kan bli otroligt besviken att jag ibland inte kan få honom riktigt pigg så är jag väldigt glad för det också :). För han är otroligt stabil och trygg och jag kan bli lite arg på honom ibland men han är den finaste jag någonsin haft och han är min bästa vän! Så idag ska vi rida ut! :). En härligt ridtur i skogen eller något annat kul, bara få komma ut :).

/Snobbenochskrutten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0