Duktig ponny! Lite mer inneskänkel kanske..

Idag var Castor super fin! Han kändes jätte fin och bra helt allmänt! :D. Jag trodde de var Lotta-träning men de var det inte och jag som kolla på klockan för jag trodde hon skulle komma halv 6. Men så hade hon ingen träning och jag slängde på tränset och red barbacka idag med för igår gjorde jag det också men då var de Pontus träning så då hann jag bara rida en halv timma ;). Men idag red jag en hel timma och han var bara super fin! Fin i formen, allt! Vi klev över en sockerbit ni vet när den ligger och är som lägst så den klev vi faktist över;). Lite lat men snart är vi igång då blir de bättre! Han fick gå över en bom också :). Man blev ju lite avis när de andra hoppade...;). Snart är vi iallafall igång! De känns helt fantastiskt bra! :D.
/ Snobbenochskrutten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0