Duktiga Castor.

Hade tänkt gå igenom lite hur de gick i Måndags när jag red Castor :).
Jag var rätt spänd när jag skulle rida för de var första gången sedan jag hade ramlat av och då blev jag lite: Åh hur kommer han reagera nu när jag hoppar upp? Kommer han springa iäg igen? Kommer han vara helt oarbetsvillig? Men så hoppade jag upp och han var super fin den lilla stjärnan! Alltså han var fin i formen, fin i ökningarna från långsam skritt till snabbare skritt, och super fin i skänkelvikningarna! Det har faktist inte bara fört med sig dåliga saker sedan skadan. Nu säger jag inte att de var bra att han skadade sig men nu när han varit skadad har de blivit mera hantering från marken om man tittar tillbaks då när jag bara gick med honom med tränset. Vi har lärt känna varandra fortare och det har snart gått ett halv år sedan vi köpte lille Snobben! <3. De har gått hur bra som helst de senaste gångerna måste jag säga och jag har kunnat få honom i lite mer högre form och kunnat sänka honom sedan.

Snobbenochskrutten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0