Nu är Snobben och Skrutten shoppning sugna!

Ligger här i soffan och svettas ihjäl! Jag tror jag har feber, men jag orkar inte kolla ;).
Tittade i Hööks katalogen och dog direkt! Hittade benlindor + matchande schabrak i Turkos,Orange,Gul och Grön! OCH LIKADANA LINDOR!! Jag dregglade verkligen när vi kom till hööks butiken, men mamma sa blankt nej. Det blev en borste istället. Som vi verkligen behövde! :)
Men sedan tittade jag på hemsidan och mamma erkände att hela "kollektionen" var snygg! :D. + att det var fri frakt t.o.m 22/2 så då bestämde vi oss att beställa! Men såklart inte alla :'(. Hahah nä, såklart, men nu funderar jag, vilken färg ska vi satsa på? Jag fick välja ett schabrak + lindor. Kommentera gärna vilken färg! :D.
Bilder lånade från Hooks.se

Så kommentera på! :D

Kommentarer
Postat av: linda

sv; Ja allt är bra här! :D ska du till Göteborgs horse show iår då? :)

2012-02-13 @ 14:27:12
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tycker att du ska ta de turkosa :)

2012-02-15 @ 11:23:12
URL: http://annikahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0