Tack för att du flög med Castor Airlines!

Idag fick jag mig en flygtur! Skulle rida barbacka igen för jag tyckte Castor och jag hade haft det så mysigt. Men när jag skulle sitta upp och kastade ena benet över så började Castor att gå så då gled jag ner, och då blev jag tillbaka puttat och det tyckte Castor var super läskigt (?) och flög iväg! Jag hann tänka aj aj aj nu åker jag av och släppte. Samtidigt som jag hamna på ryggen och självfallet det populära stället folk gör illa på sig hela tiden, jo SVANS KOTAN! + några höfter. Castor mådde tipp topp! Han var jätte glad att få röra sig lite och inte bara hålla på och skritta skritta skritta, böjja, böjja VOLT! Men han var super taggad när vi gick tillbax för att sadla för då har man mer kontroll. Och jag fick hämta mig. Men sedan blev Castor lugn som en ko, och skrittade så fint! Han var ju finare en igår! Han var en dröm prins snarare! Perfekt i allt var han! :D. När jag kom hem sa mamma de första: Jaha lilla gumman, det kommer göra väldigt ont imorgon! :D. Hahaha aja, vi både mår bra iallafall! De är ju bra de :D. Förutom ett litet står på fingret och blåslagen lite över allt är allt bra :D.
Även prinsar ramlar av ibland, detta är Prins Harry faktist. (Bild lånad från google).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0