En missnöjd Snobben.

Idag var Snobben missnöjd. Han börjar bli understimulerad att bara stå i sin box, så nu är han väldigt kelig och så fort man ska gå ut ur boxen går han snabbt fram och försöker pressa sig ut. När man säger nej och stänger boxdörren så hugger de till i hjärtat av att se hans blick av bisvikelse. Lilla Castor ♥. Men när han blir frisk igen då ni! Då ska vi tävla!
Köpte Liniment idag + en massage borste (en gummi skrapa som var lite mindre och hade täta små piggar) för Marie berättade att han var lite stel i musklerna, så imorgon får jag ta och massera honom 1 timma :D. De kommer han nog tycka är skönt, sen får jag börja med att massera honom efter varje träning, vare sig de har varit hårt eller lätt pass! :).
Här är linimentet och skrapan jag köpte. Bilden är från google men det är exakt det jag köpte.






/Snobbenochskrutten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0