Snobben får en liten vilodag.

Idag får Snobben en vilodag :D. Det är han väl förtjändad i med att han jobbade på så himla fint igår :).
Imorgon åker jag ut till Snobben och ska fixa i ordning allt och packa ner alla grejjor som ska med och så ska Castor få skrittas bara för att röra lite på sig.
Apropå vad jag sa igår att han skulle joggas, så blev det inte riktigt så, utan han fick jobba på igår med så blir det lite vilodag idag. Det blir nog super!
Det här ska även inhandlas det matchar så snyggt! Benskydden har jag redan :). Men det här blir som en liten, vad kallar man det? Outfit? Hursomhelst så kommer jag och Castor matcha varann i sommar! :D
Till Castor:


Till mig:

Vissa grejjor har jag redan men annars ska det inhandlas så småning om :).
//Snobbenochskrutten :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej!
vad hände med den bra uppdateringen, hade sett fram emot att följa dig och din häst

Svar: Hej :), tack för att du följer min blogg! :), jag har jätte dåligt bredband och just nu är snobbis i sthlm och jag på landet så att det får vänta lite tyvärr. Men kika gärna in till Augusti då öppnas bloggen igen :)
snobbenochskrutten.blogg.se

2012-07-18 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0