Sommar, ny energi = Här ska fixas!

Har så mycket idéer. Nu när skolan är slut så har jag så mycket mer tid med Castor och därför nu när skolan tagit upp rätt mycket tid blir det grym uppdatering i sommar! :D. Häng med mig och Castor nästan ända in på tävlingsbanan, följ med upp på hästryggen, häng med när vi är på hööks eller liknande samt mysiga sommarkvällar. Nu när jag ska till landstället kommer det bli grymt kul för både Castor och mig :). Lille Snobben ♥.
Så.. nu ska denna uppdateringen hållas ända in till nästa år och nästa och nästa...
Bloggheader ska ev. bytas oxå :). Får be en vän och fråga om hon kanske kan fixa..
Så det är på G nu :). LB:1 ska tränas in och video bloggar ska ev. komma upp oxå när jag rider Castor. Kanske en oxå när jag snackar själv, fast den kan nog bli rätt lång, haha! :)
/Snobbenochskrutten
LB:1 :). Snart så!
Gissa hur mycket jag älskar den här hästen ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0