ÄNTLIGEN!

Marie tog Castor rätt så direkt när vi hade kommit. Jag hann borsta honom fin och titta lite på när Chris höll på med en annan häst sedan så tog de honom rätt direkt. Marie tog honom för skulle Castor krångla är jag för liten. De gjorde böjprov på honom men man hittade ingenting. Sedan kom Marie med Castor och så väldigt glad ut! :D. Då berättade hon att vi skulle sadla Castor för Chris ville se Castor trava. Och när vi ledde in honom i ridhuset och jag hoppade upp var han väldigt fin! Vi travade och sedan sa Chris: Galopp! Jag blev helt snopen! Vad? Sa jag. Galoppera! Sa han. Och de gjorde vi. Ååh den där känslan! Sen gav Chris oss de beskedet alla vill höra. Jag får börja trava! :D. Galoppera får jag göra om 2 veckor! De är helt fantastiskt! Åh, underbara, fantastiska häst! Nu är vi back in town! De måste ha kliat i benen på honom för han sparkade bakut ibland.

Två glada Snobbenochskrutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0