Duktig Snobben!

Kom till stallet senare en vanligt idag men hann med mycket! :D. Borstade med den lilla "stenen" som tar bort vinterpäls tills det knappt kom något mer päls, de blev knappt något kvar :O. Joo haha :D. Sedan var de bara att gå in i ridhuset :). Mamma och jag har köpt 1,5 kg hästgodis idag för att muta Castor att stå still när jag sitter upp. Istället drar han ner huvudet såg jag tappar tyglarna och börjar röra sig, men idag var han hur duktig som helst! Dessutom vad han hur fin som helst i formen och rörelserna! Nu har Marie och jag börjat träna varannan gång utan tidemantygeln nu när tävlingssäsongen snart drar i gång :). Det tar en liten stund för honom att bli mjuk men sen är han ur fin som helst och det var han idag :). Tog en liten runda runt stallet sedan och avslutade när det kändes som allra bäst! :D. Det börjar bli så himla varmt nu och Castor fick ha innetäcke "termo" aktigt på sig :). Det tyckte han var skönt!
Två styckna sådanna här köpte jag :).
Och 1 sådann! :D.
Mums! /Snobbenochskrutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0