Se upp! Alla i ridhuset, här kommer viiiii!

Idag smäller de! Galopp idag! Marie berättade att bättre om han får galoppera lite fortare en att han galopperar i en liten piruett, ja ;).
Tränade för Marie även i Torsdags där Castor och jag fick väldigt mycket beröm och hon berättade att Castor är verkligen en välskolad häst. En riktigt liten dressyr påni och jag behöver rida rätt då. För gör jag fel kan han tro att vi ska göra öppna för att han är så duktig, han kan allt som Marie sa :). Så vi jobbade på sitsen mycket och att jag sjunker ihop när jag ska sakta av. Sedan ville Marie se hur galoppen såg ut och han är lite stel såklart men annars fint. IALLAFALL! Nog pratat. Idag är de prämiär för för galoppen. Så nu får vi se då..:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0